mandag 17. mars 2014

Travle tider

Det er blitt søndag kveld, mørket har senket seg. Inne i huset er det jamt over 33 grader, ute er det 32, men der synker det fort nå. I morges var utetemperaturen 25. Synd at huset i betong ikke avkjøles like fort som lufta.

Jeg (Helge) har plassert meg i et rom med air-condition, det blåser passe kald luft (ikke for mye kulde, ikke for lite, men passe ...) mot der jeg sitter. PC’en er koblet til noen høyttalere, og der er det Anita Skorgan som synger «langt, langt borte» akkurat nå.

Og det gir jo mening, siden Else er i Tromsø i dag. Hun er ferdig med møteuka i Stavanger. Nå er det «misjonsreise» i Nord-Norge.

Uka før hun reiste til Norge, var det møteuke i Bamako. Styremøte og generalforsamling i vår lokale organisasjon her. Pluss «særmøter» mellom samarbeidspartnerne.

Og ikke nok med det: En gruppe ansatte i NMS og Frikirken var på tur for å se arbeidet vårt. Travle dager, men nå tar jeg det med ro.

Sa jeg at jeg har vært i svømmebasseng i dag? 26 grader i vannet. Avkobling er ganske all right ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar